Sandkastning...

 
Det är bedrövligt vilka skitpolitiker vi har, såg på Aktuellt idag att Tyskland drar igång sina kolkraftverk så även andra länder såg jag tidigare... Hur dumma politiker/Eu-parlamentariker finns det??
Om sanktioner från EU drabbar Ryssland, tror de inte de får sanktioner tillbaka???🤔 Nu hejar jag definitivt inte på Ryssland men i sandlådan kastas sanden tillbaka ...
 
Vad jag ska rösta på... Vet inte? men inte den sandlåderegering som vi har idag, man pratar i riksdagen om värdegrund??? Hade vi haft den värdegund de har inom skolan så blev den nog stängd, så mycket skit/mobbning som det kastas mellan partierna. 😣
 
..
Finns det någon svensk som tycker att debatterna är sunda i riksdagen?...Pajkastningarna haglar hela tiden för att försöka nedgöra det andra partiet, vi vill ha sanningar inte sand eller pajkastning, vad som är vettigast att rösta på, der regerande partiet är sämst på det, bara bortförklaringar och skylla på tidigare regeringar🤢...
 
 
 Jag tror på vad jag upplevt inom väder / klimat under tiden jag levt.... Alarmismen tror jag inte på....
 
19 juni....Vacker himmel bilden tagen kl 22:29 💗
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0