En fin kräftskiva i lördags...

...med min bästis, vi pratade om så många positiva saker, minnen från ungdomen, arbetslivet, våra förhållanden och allt vi delat sedan vi gick i nian 💗 Att alltid veta var man har sin kompis även om vi inte delar samma åsikter, vi berättar vår åsikt och försöker aldrig pådyvla den andra våra egna, tänk om vi slapp den stora polariseringen i samhället efter covid, klimatkriser och bara älskade våra kompisar för det fina vi först fann i dem 💗 Till sist hamnade vi ju in i onsdagens trauma när Bosse försvann, det blev tungt men jag ville även prata om det, tårarna, chocken att mista en hund så snabbt utan förvarning 😭
 
Jag tyckte detta var en så vacker skuggbild från eftermiddagssolen... 
 
Jag behöver ett besök hos läkare, när barnbarnet tog mitt blodsocker förra tisdagen låg jag på 4,2...
 
Men idag städade vi bort alla hundsaker (vi sparade det mesta på logen, om vi ångrar oss) städade bort alla hundhår...
Imorgon tänker vi skänka bort två icke öppnade 18 kg:s hund-skonfoder till en tjej som hjälper hundar i nöd som polisen kommer med och där ibland ägarna avlidit, hon gör så mycket för djur som far illa 💗 Vår kattunge Gutti kom därifrån...
 
Sista minnet i huset som påminner om vår förlust... Kanske ringer läkare och beställer tid i morgon eller på onsdag...
 
😱 Ett halloween spöke formades ikväll på vårt köksfönster, är det rått ute så immar några av våra energifönster med 3 glas igen 😊 Då ingen värme kommer ut och kan torka fukten..
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

En fin gest att skänka fodret. Många som blir glada för dte kan jag tänka. Kram

Svar: I sorgen just nu så orkar vi inte tänka oss en ny hund så vi hoppas Bosses foder kan ge andra en smaklig måltid 💗
Kort

2022-11-01 @ 14:55:04
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0