Dök upp ett minne på facebook...

Så mycket jag alltid älskat räksmörgåsar, köpte många ggr från vårt lokala konditori när jag jobbade och stressen fanns och inte tid för lunch ❤️  Tyvärr kan jag inte äta så mycket längre även om jag idag kan äta lite fast föda, har minskat 26 kg i vikt.... Hoppas komma tillbaka till att äta en hel god räkmacka igen som förr 😉 Men att idag kunna äta ihop med familjen igen känns så bra, i ett år har jag bara lagat mat och tittat på när de äter och inte själv varit delaktig i måltiden... Fick ju lämna jobbet vid 59 års ålder pga utmattningssyndrom och har inte jobbat efter det
 
Här inlägget för 5 år sedan...
 
När det är "lördag hela veckan" måste vi urskilja fredagen som alltid för mig varit veckans myskväll, så vi bestämde oss för att göra något vi gillar var fredagkväll. Ikväll blev det hemmagjorda räksmörgåsar ❤️👍 Vi gjorde även "plankstekar" med olika kött och fisk... Dags att ta upp det igen..😊
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Räksmörgås är alltid gott. Plankstek har jag inte ätit på många år. Kram

Svar: Köpte plankor så vi kunde börja göra det igen, så gott 😊
Kort

2022-10-25 @ 20:42:38
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0