Kräftskivan hos kompisen..

... Så mysigt vi hade, jag åt bara 4 kräftor då det var de kräftorna som jag inte gillade som jag skrev om tidigare, men vad gjorde det då jag var på kräftskiva igår 😆 I fyra timmar pratade vi oavbrutet 💗 Vi har följts åt sedan 9:onde klass och delat allt i våra liv ❤️ hon är oersättlig ❤️
 
Hon bjöd på ett vin som var jättegott, ett tips bara 😉
 
I förrgår när vi kom hem efter familjens kräftskiva, så satte vi oss och varvade ned vid datorerna.. Plötsligt small det, en åsksmäll och jag reste mig snabbt och skulle dra ur datorerna, min foppatoffel gjorde en tvärnit och jag ramlade handlöst framåt.. Du tog emot dig helt rätt sa kära maken som var bakom mig.. det gjorde jag nog men idag får jag betala för det, ont i knän, ont/stel i bäckenet och armarna, med inget underhudsfett längre så uppstod ett blå/svart märke på ena knät efter någon minut det var bara ben under huden.. Efter någon timme hade nog den blödningen absorberats av kroppen.. Som ni kanske såg så förekommer det aldrig alkoholhaltiga drycker på våra familjekräftskivor, men nu är det slut för mig att gå med foppatofflor inomhus, har varit med om det tidigare att det tar tvärstopp ibland på korkmattor med foppatofflor, men då har jag kunnat rädda situationen
 
Blev en god smörgås på kvällen igår när jag kom hem, med en smörgås med många lager ost och färska jättegoda ärtskott 😊
 
..

Kommentarer
Postat av: Heléna

Men kära hjärtenes! Vilken tur att det inte blev värre än det blev! Det låter ju helt livsfarligt för dig att gå med foppatofflor! Förstår att kroppen känns av efter den flyturen!
Så mysigt med en vän som du har hållit kontakten med i så många år - helt ovärderligt med sådana vänner! Tack för tipset om gott vin - alltid bra med vintips 😁 Trist att det var de kräftorna som du inte gillar, men det var ju tur att vinet och det goda sällskapet gjorde kvällen för dig!
Hoppas du får en riktigt fin tisdag nu min fina vän och för allt i världen - var rädd om dig! Stor varm kram till dig och en blötpuss på nosen till Börje 💕😻💕

Svar: Nog känns kroppen av idag.. Jag och min bästa vän födde våra döttrar med 28 dagars mellanrum, vi har jobbat ihop, hon var elevassistent i min klass på högstadiet.. Vi löste problemen lätt tillsammans.. Börje ligger och snarkar i vardagsrummet nu, hade kommit en regnskur innan han kom in, kram till dig och kissarna, ha en bästa torsdag ❤️❤️❤️
Kort

2023-08-29 @ 11:44:12
URL: http://haldhagen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0