Idag blev vi bjudna på ett härligt och gott julbord av dotter och svärson ❤👍😊

En extra ring över solen.På väg mot julbordet..
 
Massor av gott bjöds det på 😋Här den kalla maten den varma var på annat ställe, tummen upp för att det serverades lutfisk med sås 👍
 
Julmys  ❤
 
Julgranen framför dessertbordet..👍
 
Tack för vårt mysiga julbord...
 
Tack Mille för din omtänksamhet om mormor, där jag fick stöd från dig på vägen ifrån parkeringen i utförsbacken, sandad men ändå hal 💗 Ditt stöd uppför/nedför trappan till matavdelningen, med 26 kg tappade muskler är jag inte så tuff längre... Du bar min kasse med sittkudden jag lyckligtvis tog med mig då stolarna var hårda utan dynor, 💗 Tar nog med mig det extra då han inte skämdes att stötta sin mormor 💓 Tack Mille💗
 

Kommentarer
Postat av: Gunnel

Så omtänksamt! Då blir man glad. Jag har faktiskt inte ätit nån julmat än, men lutfisken står jag gärna över. Kram

Svar: Mille är så go och omtänksam, jag gillar lutfisk, men den var inte riktigt urvattnad så den var för lös och sladdrig. Men den vi gör själva är mycket godare 😉
Kort

2023-12-04 @ 06:18:37
URL: http://sigrid-gunnelsblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0