Stormen Otto...

Berör oss inte i mellansverige...här regnar det fortfarande som det gjort hela dagen, såg en enda höna ute i hönsgården idag, jag såg direkt då jag gav vattnen och matade hönsen vilken tuffingen var. Med vår hökgrind så flyger inte heller skatorna in, knycker mat och ägg (har skrivit om hökgrinden tidigare)
 
Stormen Gudrun drabbade oss också men betydligt mer mattad då jag gissar vår skog dämpar den genom landet men vi har ju haft våra skogsbränder som  året  2014, har lyssnat flera ggr ikväll om det börjat blåsa, icke bara regnet som skvalar...Man utrymde några höghusbyggnader i Danmark pga blåsten, klokt att tänka på säkerhet först...
 
Solnedgång 13 februari när jag nattade hönsen..
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0