Så blev det måndag igen..

Morfar hämtade Mille efter skolan, gräset hade blivit för långt tyckte Mille, det behövde klippas.. Han skulle tanka gräsklipparen, korken satt stenhårt fast, vi hämtar en polygrip sa jag, Vad är det? frågade Mille.. Jag rotade bland verktygen hittade den och med poygripen gick locket upp på 20 sekunder..
 
Inte mycket kvar att klippa nu, han skämmer bort oss 💗
 
Så länge Börje ålar ned från trappan så är han totalt "rakad" på ryggen, ni ser ju pälssättningen som kommit på sidorna 😂
 
Jag beställde easypill från Vetzoo, öppnade paketet och däri låg borstar för päls, inget easypill, ringde vetzoo och berättade vad jag beställt och att jag även betalat för varan, gav ordernummer och tjejen såg direkt att det blivit fel, vad gör jag med grejerna ni skickade? Behåll dem svarade tjejen, jag skickar easypill direkt till dig.. Snacka om service 😊
 
 
På fredag kommer Mille och klipper gräset igen då det ska vara snyggt på gården när han fyller år på lördag 💗 Han bestämde att födelsedagen skulle firas hos oss, vi har köpte ett tyngdtäcke på 6 kg då han önskade sig det, smörgåstårta beställd, dottern gör vanlig god tårta och familjen samlas 💗
 
Kvällens himmelsbild den 24 maj kl.21:35
 
En varm dag med sol och blåst över 20 grader, vid 18 åt vi middag på pizzerian och hämtade upp Mille (hans förslag på middag igår då dottern och E.. var till storstaden och hämtade sina vigselringar ) .. Skönt att kunna sitta ute och äta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0