En underbar kväll....

...blev det, stassen blev den samma som förra året, bara lite annorlunda "bling-bling". Hade inte tid att leta kläder och det första jag provade tyckte jag blev för urringat, min "lager-på lager" långklänning var spårlöst borta?????????? Några andra har jag "växt" ur ;)
-4 när jag åkte till festen, rått och kallt. försökte ta foto med blixt på entren men insåg då hur fuktig luften var...


Blev bara en massa fuktbubblor med blixt...


....blev betydligt bättre utan blixt......marschaller tända inför festligheterna =)

Försökte ta en bild i spegeln men det blev bara sudd....maken hann inte komma hem innan jag for och ta ett foto....men "kruddilutterna" blev bra...Här är bildförsöket :)



Klassens bord... har retuscherat folks ansikten då jag inte vet om de vill vara med på min blogg...
och som ni nog sett, sätter ALDRIG in bilder på ungdomar jag arbetar med så denna bild är innan festen.


Vi åt gott, tre rätters middag. Förrätt tunnbröd med en jättegod fyllning med bla currysmak, kycklingfile med världens godaste potatisgratäng, till efter-rätt pannacotta med hallon. Mätta och glada blev vi allihopa =)

Vi hade som vanligt musiker som underhöll och en konferencierhela kvällen, ett musikstycke berörde mig mycket, var helt oförberedd när de spelade och sjöng Bob Dylans "bara om min älskade väntar", försökte allt vad jag kunde att tänka på annat, men tårar rann från mina kinder, min tvillingbrors död är fortfande så sårbar för mig men jag tror faktiskt ingen märkte det då jag vände mig bort och allt fokus var på scenen.

Ungdomarna var så fina och fint klädda =) Synd att jag inte kan visa er.

Kvällen avslutades med disco på vår fritidsgård, ytterligare en härlig Nobelfest var till ända ♥

Idag har det "kräksnöat" ett uttryck som myntades av en av mina vänner på facebook och som säger allt ;)
KANSKE...kanske kan det bli en vit jul även i år ♥


Bild från idag....


Ordspråk: Den vackraste gåvan människan fått är att känna glädje./ Luc de Clapiers Vauvenargues

 





Trackback
RSS 2.0