Valpen dag 6 ♥

I morse var vi trötta, ut en sväng klockan 05:30, välling och sedan sov vi några timmar till. Nu ser jag att när vi är ute så har Bosse oftast ett öra halvt uppe =) Vi tog en tur in till samhället och handlade, jag hade lilla bilen idag så de fick sitta i baksätet och det funkade kanonbra =)
Urtrist väder, det snöar massor =/
Det börjar fungera bättre mellan Sotis och Bosse ♥ men Rambo är fortfarande lite skrämd av Bosse. Jag tror att det beror på att han blev jagad av jakthundar 2 gånger i höstas =( Men det ger sig säkert med tiden.
 
Några bilder från idag =)
 
 
 
 
 
 
 
Underbara Inez ♥ så snäll och omhändertagande 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Freja

Så söt! Och öronen är alltså redan på väg upp! Hoppas du kan fånga det på bild!

Svar: Lovar att jag ska göra mitt bästa för att fånga det på bild =)
Kort

2014-01-30 @ 22:53:54
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: Lena

Åhh,så söt han är. Har följt din blogg ett tag,hittade den på Astas. Vilka djur du har, och har haft!Tycker Arne var en superfin schäfer.Har tre katter, Sigge, Siv och Tudor. Den sistnämnda ser ut som batterikatten när hon är sur, därav namnet.

Svar: Tack Lena för dina goa ord ♥ =) Har du en blogg så jag kan få se dina katter? Är så nyfiken på Tudorkatten ;)
Kort

2014-01-30 @ 23:24:45
Postat av: Monica o jacob

Härligt med en styvmor att sova hos;-)vilken sötnos
Sture är lite sen med öronen men det är inget som bekymrar mej.
Katt och hund har tagit ett tag innan det funkat,har inga katter nu men är bra sugen
Ha en skön helg;-)

Svar: Här har det varierat stort bland våra schäfrar när öronen rest sig =) Vår första dröjde det flera månader innan hans öron reste sig =) Som du säger, inget att bekymra sig för =)
Kort

Postat av: Anonym

Nej, det har jag inte. Jag skulle kunna fråga min son om han hjälpa till med bilder på dem till din mejl kanske! Går det att göra så? Är inte riktigt sams med det som är tekniskt.Ska se vad som kan åstadkommas.

Svar: Det går jättebra att maila dem, kul =) Min mail är: [email protected]Önskar dig en härlig fredag =)
Kort

2014-01-31 @ 09:10:51
Postat av: Monica o Jacob

Svar ja det finns bara en pinne/stock i hela skogen;-)

Svar: Känner igen det =)
Kort

2014-01-31 @ 10:30:44
Postat av: ansepanse

skönt att kunna gå tillbaka till sängen och sova lite till :)
härliga bilder på dina älsklingar
det var likadant när vi kom hem med Nemo, då hade vi fortfarande vår gammelvovvs Ådi <3 han var så mjuk och snäll mot yrvädret Nemo så det var en fröjd att se
vi fick lite snö i natt igen, jag tycker också att det räcker nu
ha en fin fredag
kramar

2014-01-31 @ 11:15:22
URL: http://kinaguld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0