Hua... vad jag fryser än....

....Idag har vi haft skogsdag igen med våra nuvarande  åttor. När vi var på väg till skogen regnade det och så fortsatte det av och till. Hade massor av kläder på mig men man blir "genomtjälad" ändå. Härliga ungdomar klagade varken på regn eller kyla =) 
 
Bild från i morse på Bosse och Inez , de låg och myste ihop när jag fikade.
 
Vi var vid vår mysiga skogssjö så jag hade nära hem ;)
 
Vackra färger även i duggregnet.
 
Vi hade en härlig brasa att värma oss vid =)
 
Lunchsvängen, en massa löv har fallit efter frosten.
 
Nästa vecka börjar älgjakten, bara att hålla sig från skogen då.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Monica o Jacob

Vilken söt bild på mysande vovvar;-)
Här har det också regnat idag och i natt ska det visst bli skyfall igen.
Vi har som tur är två toaletter, men det är jobbigt i alla fall saknar mitt badkar.
Ha en skön kväll:-)

Postat av: Freja

Åhh, jag känner igen den iskylan i kroppen. Jag jobbade med plantsättning som ung, efter regniga kalla dagar kunde det ta hela natten att bli varm igen. Och då var det dags att ge sig ut igen...

2014-10-07 @ 19:22:30
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda


vad stiliga dem är nu, Bosse och Inez !!

Vilken härlig brasa !
jag tycker det är vackert med löv på marken,
men det kan vara halt också med en massa löv !

det var ju fiffigt att skriva på häst, så det är
ingen som tar fel på den, hihi...

ha det bra kram !

2014-10-08 @ 11:08:01
URL: http://amaandar.blogg.se/
Postat av: Olivia

sv. åh tack så mkt! Nej jag kommer att skippa skogen, alldeles för farligt :)

2014-10-09 @ 11:48:22
URL: http://oliiviiagustavsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0