I två dagar har vi badat hundarna i värmen....

Vi har åkt till deras favoritsjöar, skönsången i bilen är obeskrivlig när vi svänger in på grusvägarna  😱 🤪 Dessa varma dagar tillbringar vi mestadels inomhus med fläktar och AC på, Jag har kikat igenom hela talang 2018, tittar inte på det annars, men något att förströ timmarna med när vi gjort hundarna sällskap inne i dagar tre...
 
Inez har även sin kyl-lapp på när hon badar, för att ge henne mer kyla i värmen....Hon är mest besvärad... Bosse med sin tjocka päls besväras inte...Olika falla ödets lotter... 
 
Latisen Bosse väntar in Inez för att sedan kämpa om pinnen 😁 
 
Min kära make sa återigen idag ska vi bada hundarna? Dag 3... Nej! så rädd för fukteksem, vi stannar inne med dem idag blev mitt svar... Har borstat dem, hårmängden är ENORM 😱 
 
Från en fd sol och värmeälskare, så väntar jag in svalare temperaturer  för våra kära hundar och även för mig som jag skrivit tidigare i bloggen, 2018 mättade mig med värme ❤️...
 
Idag skrämde kära maken mig rejält  😱 Vad gör du frågade jag? Ligger något på vägen svarade han och tog fram kikaren.... Jag  blev livrädd för att vår älskade katt Rambo blivit överkörd då ett evenemang pågår just nu med mer trafik...Jag sprang upp på övervåningen där Rambo sover oftast, ingen katt 😱 Min kära make lugnade mig, bara skräp någon kastat ! Rambo kom in och har svalkat sig i kall-luften från AC.n....
 
Älskar denna katt lika mycket som hundarna ❤️ Jag tycker vi fått vår beskärda del av olyckor då vår katt Gustav togs ifrån oss i februari, saknar dig Gustav 😭 https://kort.webblogg.se/2019/march/24-feb-miste-vi-en-gladjespridare-och.html
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0