Pust.....đŸ€—

... SĂ„g ett inlĂ€gg frĂ„n ex-svĂ€rsonen pĂ„ FB, skrev och frĂ„gade om de landat i Sverige? Det hade de och de vĂ€ntade pĂ„ bagagen.... SKÖNT! Har vĂ€ntat pĂ„ att de ska landa...
 
2009 nÀr jag började skriva blogg skrev jag om min flygrÀdsla och den jag alltid har nÀr nÀra och kÀra flyger nÄgonstans, jag övervann den genom att anvÀnda kognitiva tekniker pÄ mig sjÀlv, sÄ vi Äkte till turkiet och hade en hÀrlig vecka med vÀnner i vÀrsta vÀrmen i juli, var 50 grader i tvÄ dagar dÄ monsunvindarna kom in frÄn Sahara...
 
Ovan molnen...
 
 
Poolen, anvÀndes flitigt av oss...morgondopp o kvÀllsdopp...havet pÄ dagarna...
 
KĂ€ra maken ❀ med skjorta, keps och solglasögon i skuggan....han blev brun Ă€ndĂ„ : ) 
 
Imorgon sÄ hÀmtar nog vi en glad liten solbrun kille dÄ mamma sitter fast i möten....
 
 

Kommentarer
Postat av: Anita

Åh... Skönt med sol Ă„ vĂ€rme :D

Svar: Ja, de tyckte det blev stor kontrast att komma hem till regn och mörker 😌
Kort

2019-11-18 @ 08:51:28
URL: http://siliiins.blogg.se/
Postat av: familjenkaotisk.blogg.se

Vad hÀrligt det dÀr ser ut :) Jag Àr extremt flygrÀdd. Jag har inte flugit pÄ 30 Är. Jag drömmer ibland mardrömmar om att jag flyger. Hemskt.

Svar: Samma hÀr, extremt flygrÀdd frÄn födseln...Nu övervann jag min rÀdsla den gÄngen men tyckte inte de pengarna var vÀrt resan...SÄ mycket vi kunnat förbÀttra pÄ gÄrden för de pengarna vi la pÄ resan... Den var mysig men rÀckte med en, en erfarenhet till i bagaget..
Kort

2019-11-18 @ 12:13:26
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Glömde skriv in mitt namn haha

2019-11-18 @ 12:14:30
URL: http://familjenkaotisk.blogg.se

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0