Dagen började inte bra...

... Som jag skrev om tidigare så har vår katt njurproblem Bloggen finns här... Han måste äta svindyrt specialfoder och det ger vi honom med största glädje då vi alltid har en stor buffert till våra djur.. Idag skulle jag få blötfoder från vetzoo, hade beställt två kartonger med 12 X 85 gram, hade redan betalt 525 kronor... När postnord lämnat paket på trappan frågade min man mig - Vad har du beställt detta paket väger ingenting?... Två kartonger blötmat till Rambo var mitt svar... Öppnade kartongen och i den låg bara två ynka påsar, jag hade beställt 24 😥
 
Gissa min besvikelse 😞 525 kronor för 170 gram...
 
Ringde direkt till vetzoo, en halvtimme i telefonkö, fick prata med en jättetrevlig tjej som direkt såg att det blivit ett "plockfel i paketeringen" hon sände direkt en ny leverans till oss på den rätta beställningen, fick ett jättegulligt mail som jag besvarade... Skönt när allt kunde lösas lätt och smidigt, men blev en jobbig timme för mig då jag tack vare utmattningssyndromet slås ned i skoskaften helt som man sa förr...
 
Vid 17 åkte vi för att fira Milles 12- årsdag... Mille hade önskat sig pizza och jag och kära maken hämtade upp beställningarna.. Vi åt och sedan blev det presentöppning...
 
Första presenten...
 
Mille hade önskar sig hörlurar både till mobil och datorn, dottern vill att han ska ha riktiga hörlurar och "inte inne i öronen hörlurar" som kanske påverkar hörseln negativt, här fick han bluetooth hörlurar av dottern och E...
 
Av oss fick han gaminghörlurar till datorn och pengar...
 
Mille önskade sig hantlar och fick flera de gula är på 2 kg och de blå på 3 kg...
 
Sedan spelade Mille, morfar och jag kort, vi åt världens godaste chokladtårta senare... Upp till bästisen en pratstund på ca 40 minuter .... Så bra dagen ändå blev 😊
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Skönt att det löste sig med fodret till slut :)
Mysigt och kul med födelsedagsfirande :D

Svar: Får leveransen i morgon, härligt firande idag på morsdag med sommarvärme och sol...
Kort

2021-05-30 @ 19:16:07
URL: http://biglittleadventures.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0