Blev så glad....

😁 Nu fanns de vackra flanell lakanen jag väntat på i ett år åter inne... Skickade efter dem direkt! 👍 De är ju inte bara jul-lakan utan kan användas hela vintern....
 
"De påslakanen symboliserar allt jag älskar med vintern... En vacker fullmånekväll med snö på landet 💗 Har alltid haft svårt att gå in fullmånekvällar vid - 20 och snön gnistrande med långa skuggor, för mig lika vackert som en högsommardag med en glittrande sjö... Det är därför jag älskar alla våra 4 årstider, alla har sin charm"...
 
 
Skrev om lakanen här förra året 
 
Visst är motivet vackert? 💗

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Kul att du har fått tag i de efterlängtade lakanen! Hoppas att du får sova gott i dem.

(Sent) Svar: Tack för dina omtänksamma ord. <3

Kram

Svar: Jag blev så glad när de fanns inne 😊 Nu väntar jag bara på leverans... Kram
Kort

2021-10-23 @ 11:10:14
URL: http://rosanatt.blogg.se
Postat av: Ajli Müller

Detta var verkligen ett underbart motiv :D Jag har massa lakan, alla är enfärgade eller mönstrade - jag har inga med en bild på. Det ska jag önska mig i julklapp eller födelsedagspresent :D

Svar: Önska dig i julklapp 😊 La en länk till företaget där jag skickade efter dem i förra årets inlägg... Ska lägga in en bild då jag bäddat med dem 😊
Kort

2021-10-23 @ 15:56:14
URL: http://ajlimuller.se
Postat av: Annie - Stora Små Äventyr

Vilka fina lakan :)

Svar: Visst ser de härliga ut, gott att krypa ned under i vinterkvällar 😊
Kort

2021-10-24 @ 09:41:05
URL: http://biglittleadventures.se
Postat av: Elenor

Åhh, bättre sent än aldrig och i de lakanen kommer du att sova som i en vacker vintersaga😴 Jag älskar också fullmånen men snön och kylan tror jag att jag fick nog av innan jag flyttade hit till Norge. Det är magiskt när månen speglar sig i havsytan också😊

Svar: Vintern är fantastisk ❤ Förstår att det är en fantastisk syn när månen speglar sig i havsytan ❤ När kylan kryper på värmer vi oss gärna med den lilla vedspisen...
Kort

2021-10-26 @ 21:33:31
Postat av: Carolina

Men åh vilka otroligt fina sängkläder! Jag älskar också vintern och fullmåne, dessa hade varit alldeles perfekt hos oss också under vinterhalvåret! :D

Svar: Visst är de underbara 😊 fick meddelande om att de skickats igår så får nog lakanen i veckan...
Kort

2021-10-27 @ 12:46:22
URL: http://knaset.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0