2013...summa summarum

.....Inte ett av de bästa åren som jag kommer att tänka tillbaka på med glädje. I fyra månader från februari till maj var jag sjukskriven pga "utmattningssyndrom" även om jag jobbade 50 % största delen av den tiden. Kämpade mot försäkringskassan som inte tyckte jag var sjuk, överklagade och vann men fick pengarna för sjukskrivningen först den 9 oktober, om vi inte hade haft två inkomster i familjen, vad hade jag då levt på?? 
 
Kommer inte att glömma 2013 som blev världens bästa sommar med värme och sol 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hösten blev tung med stora sorger då vi mistade två så älskade gamla djur ♥♥
 
Först Gurra 17 år den 11 oktober ♥
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
Den 22 november kom nästa stora sorg, Älskade ♥ goa ♥ 11 åriga Arne fick somna in pga sjukdom.
 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vintern fram till nu blev till skillnad mot förra året snöfattig, en grön och regnig jul blev det. Men lika kul hade vi som vanligt, tur att det mörknar vid 15  så man slapp se regnrusket ;)
 
 
Nu önskar jag er alla vänner ett riktigt GOTT NYTT ÅR ♥
 
 
 
 
 
Våra trogna djur ♥ ett litet filmbevis ♥

Kommentarer
Postat av: ansepanse

vilken härlig tillbakablick på ditt 2013
jag grät när jag tittade på den där filmsnutten, stackars vovvslar
önskar dig och de dina ett
RIKTIGT GOTT NYTT 2014
kramar vännen <3

2013-12-31 @ 11:28:48
URL: http://kinaguld.blogg.se
Postat av: Jane

Nu hoppas jag att ditt 2014 blir ett kanon år för 2013 måste ha varit väldigt svårt för dig min älskade syster. Så många förluster och allt krångel med hälsan.
GOTT NYTT ÅR till er allihop.
KRAAAAAAAAAAM / Syrran

2013-12-31 @ 15:06:12
URL: http://janesunderbara.blogg.se
Postat av: Anonym

Du å jag har haft ett liknande år. Med sjukskrivningar, dödsfall och barnbarn.
Fantastiska bilder som vanligt. Har sagt det förr men säger det igen, jag har aldrig varit nån schäfermänniska men när jag ser dina bilder blir jag lite sugen. De är så fina.
Vi hoppas på ett mer harmoniskt 2014 min vän. Kram

2014-01-01 @ 18:09:11
URL: http://pastasson.blogspot.se/
Postat av: Freja

Jag önskar både dig och mig ett glädjefullt och friskt 2014!

2014-01-01 @ 20:52:38
URL: http://frejareddevil.wordpress.com
Postat av: amanda

hej Kort !
ah, vilken fin bildkavalkad, så många härliga foton !!!
fast "filmbevis" var sorgligt,

önskar dig Kort all lycka och framgång på år 2014 !!! kram...

2014-01-02 @ 17:25:28
URL: http://metrobloggen.se/fyrverkerier/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0